ordinary guy

Maj 20, 2007

Niedziela z urzędem

Filed under: start — betko @ 5:47 pm

urząd wojewócki w kielcach. zwany pentagonem podobno. ze niby się urzędnicy pentają tylko i nic nie robią.  coś w tym musi być. zawsze jak mam coś załatwić w takim czymś to jestem ostro zestresowany.

na przykład jak w zeszłym roku ukradli mi torbę foto z dokumentami i telefonem to musiałem iść najpierw na milicje a potem do urzędu. ostro zestresowany byłem już przed wejściem. w środku jakaś gruba pani gadała z drugą grubszą i wogle że im przeszkadzam. jak już zaczęła ze mną gadać to poprosiła mnie o numer dowodu. a ja mówie no właśnie nie mam bo mi ktoś zajebał. i znów obrażona że nie pamiętam numeru i serii dowodu.. pesel jeszcze jakoś bym sklecił ale serie i numer pffffff.

albo kolejki w urzędach to wogóle rzeźnia…. jak samochód kupisz i chcesz zarejestrować…… normalnie jak za kare 🙂

ale za to w niedzielny poranek, kiedy to wszystkie panie z urzędu są ma mszy a nie w oknach z poduszkami pod łokciami to urząd wygląda całkiem nieźle:: 

scan0038.jpg

scan00362.jpg

scan00343.jpg

2 komentarze »

  1. Wróć do pisania

    Komentarz - autor: Please — Wrzesień 23, 2016 @ 10:26 am

  2. zamknij świat na klucz

    Komentarz - autor: strz. — Wrzesień 23, 2016 @ 10:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

