ordinary guy

Czerwiec 7, 2007

Z podróży posztófki

Filed under: experyment, smiena, trip — betko @ 11:12 am

to ja wysyłam parę kartek na raz z różnych odwiedzonych miejsc.

swoją drogą bardzo nie lubie wysyłać czegokolwiek pocztą zwykłą. zawsze na wakacjach jak jestem gdzieś to od samego początku sie mówi: „koniecznie trzeba wysłać kartki. ooo koniecznie.” i tak przelatuje dzień za dniem i w końcu wysyłam je wszystkie w ostatni dzień. a potem jak juz przyjade i spotkam się z adresatami i oni mówią że nic nie przyszło to ja odpowiadam wtedy: „o kuuurwa! ta poczta! wiecznie coś im ginie, niedochodzi”.

lepsza elektroniczna jest poczta.

i lepiej nie krosować slajdów polaroida w starym wywoływaczu bo i pocztówki brzytkie…….. 

krakau. ulica urzędnicza

 

radoszyce

 

stąporków

 

kielce i barańszczak

jakaś wioska uprzemysłowiona w czechach.

7 Komentarzy »

  1. ostatnio wysłałem do koleżanki dwie!! pocztówki z dwóch różnych tematów. sam byłem zdziwiony, że mi się chciało.

    Komentarz - autor: Barańszczak — Czerwiec 7, 2007 @ 10:32 pm

  2. Radoszyce rulzezzz!! co to za budynek?

    Komentarz - autor: zbendny — Czerwiec 19, 2007 @ 9:59 pm

  3. chyba jakiś sklep typu jubilat tylko 6 razy mniejszy.
    sam byłem w szoku że takie piękne powtórki malowane na takiej wsi

    Komentarz - autor: betko — Czerwiec 20, 2007 @ 11:38 am

  4. Im dłużej tu siedze, daleko od rzeczy mi bliskich, tym większe tępactwo mnie ogarnia. Dzieje się tyle fajnych rzeczy a ja za tą jebaną granicą se wymyśliłem jakieś pieniądze zarabiać. Bo niby na lepsze jutro czy coś tam. Jak sie bedziemy widzieć to Ci pokaże pare fotosów do przeróbki przez Ciebie.

    Komentarz - autor: Wania — Lipiec 13, 2007 @ 1:16 am

  5. a jakiego aparatu używasz?czy retusz robisz?

    Komentarz - autor: karol — Sierpień 25, 2009 @ 9:07 am

  6. Świetne zdjęcia.A poczta faktycznie kiepsko działa. Pozdrawiam

    Komentarz - autor: Daszka — Styczeń 26, 2010 @ 2:35 pm

    • a dzięki. działa raz niedziała 🙂

      Komentarz - autor: betko — Styczeń 29, 2010 @ 9:14 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

