ordinary guy

Czerwiec 8, 2007

Stare slajdy

Filed under: Uncategorized — betko @ 9:59 am

kupiłem ostatnio w sieci zestaw przeźroczy o ZSRR. niezłe widoczki. można poklikać i popatrzeć.

to logo to normalnie coś mi tu Lostami trąci heheheh

pięknie jest zajrzeć w przeszłość poprzez stary materiał światłoczuły.

tak sobie własnie pomyślałem że powrzucam różnych staroci jeszcze na flickr. narazie zeskanowałem 3 klisze z 6 o rosji. następne pójdą na szybe skanera jakieś stare foty. teraz żałuję cholerka bo jak byłem w wiedniu to przechodziłem obok straganu ze starymi zdjęciami i kurcze nie zajrzałem głębiej.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

