ordinary guy

Październik 12, 2007

historyjka dla mojego brata

Filed under: trip — betko @ 9:48 am

wczoraj wieczorem siedziałem i czekałem na martę w samochodzie bo coś tam załatwiała gdzieś tam. jak zwykle w takich momentach puszczam sobie najbardziej hardkorową, wszystkuchwkurwiającą muzyczkę vladislava delaya, …ale nie o muzyczce historyjka.

czekałem dosyć długo. w tym czasie przyglądałem się jak zamykany zostaje sklep z używaną odzieżą i jakas piekarnia. dziewczyny z odzieżowego coś bardzo ważnego omawiały przy zamykaniu drzwi bo obie gestykulowały nadmiernie. a piekarnie zamykało trzech spokojnych kolesi. niegestykulowali. ciekawe, co..? ale nie o gestykulowaniu historyjka.

jakiś miesiąc temu siedziałem i czekałem dokładnie w tym samym miejscu na tą samą martę. wszystko to samo. …zamykali, gestykulowali, ciemno, muzyczka… bilbord tylko po drugiej stronie ulicy inny. poprzednio był kaczyński a teraz jest steczkoska w fajnych rajstopach, ale nie o rajstopach historyjka i nie o steczkoskiej tem bardziej.

na pasie zieleni między jezdniami zauważyłem grupkę facetów gmerających coś przy ogrodzeniu. coś tam gmerali, stukali. z mojego miejsca dokładnie nie widziałem co się dzieje. dopiero jak marta wróciła i powoli zacząłem się do nich zbliżać okazało się że to młodzi działacze pisu pod osłona nocy rozwieszają plakaty wyborcze. zatrzymałem się przy nich na chwileczkę, odsłoniłem szybę i zawrzeszczałem z całej pary: NIECH ŻYJE UU-PEEE-EEER!

……….chołpcy byli w niebowzięci  🙂

PS potem już jechałem troche szybciej.

8 Komentarzy »

  1. hehehe jak zwykle zabawny styl i opis rzeczywistości, pozdro

    Komentarz - autor: walken — Październik 12, 2007 @ 12:19 pm

  2. brawo!brawo!uśmiałam się setnie…w maju przejeżdzałam koło kościoła kiedy dzieciaczki cisnęły w sukienkach i garniturkach komunijnych na jakies majówki…jakoś nie mogłam sie powstrzymać…otworzyłam szybę i robiąc gest rogów(plus czarny jak smoła lakier na pazurach)zaczęłam krzyczeć:”satan!satan!”…do dziś bawi mnie wspomnienie min mamuś małych komunistów…zatem grzesiu kochany – witaj w klubie wrażliwych inaczej…

    Komentarz - autor: bigos — Październik 12, 2007 @ 2:08 pm

  3. walken 😉 ale jaja ty tutaj hehehe

    a sam byłeś w aucie jak krzyczałeś? czy była Mahta?

    Komentarz - autor: cristieen — Październik 12, 2007 @ 10:54 pm

  4. była, była 🙂

    Komentarz - autor: betko — Październik 13, 2007 @ 1:48 pm

  5. Dobre 🙂 Pewnie brat jest dumny, co?

    Komentarz - autor: adasix — Październik 15, 2007 @ 2:14 pm

  6. Dobre 🙂 Brat pewnie dumny, co?

    Komentarz - autor: adasix — Październik 15, 2007 @ 2:15 pm

  7. no baaa 🙂
    ale i tak nie uda mi się zagłosować bo gdzieś mnie za granice wywożą.

    Komentarz - autor: betko — Październik 17, 2007 @ 8:01 am

  8. heja nawet nawet

    Komentarz - autor: 65 — Styczeń 22, 2010 @ 6:18 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

