ordinary guy

Listopad 14, 2007

turkland

Filed under: cyfrak syf — betko @ 10:39 pm

czyli dawne dojczland:

br5.jpg

no tak.

muszę się zwierzyć, że najbardziej ze wszystkiego to lubie jechac w nocy samochodem. na zewnątrz jak jest ciemno i zimno. ja se zapuszczam wtedy ogrzewanie na maxa i włączam jakies słuchowisko w radiu. oczywiście nigdy nie byłem i nie będę w stanie wysłuchać świadomie i konsekwentnie choćby dwóch odcinków jednej poweści lub czegoś tam składającego się z odcinków jednakże radochę mam z słuchania niesłychaną.

przypuszczam, że sentyment do słuchowisk powstał u mnie w wyniku długotrwałych seansów nad gramofonem w dzieciństwie. wtedy bajki disneja leciały tylko w święta, albo bardzo wcześnie rano, co dla mnie osobiście oznaczało poprostu że były emitowane bardzo późno w nocy ponieważ juz jako dziecko wstawałem dopiero w południe i luz… 🙂

tak więc wizualne doznania ograniczały się do telewizji edukacyjnej wczesnym południem, wieczorem sensacji XX wieku (i wołoszański mnie straszył że będzie wojna) i jakieś tam inne pierdoły typu dziennik telewizyjny a po nim dempsi i mejkpis na tropie. musiałem więc stymulować się fonicznie. na naszym gramofonie królowały: lis witalis, pchła szachrajka, szewczyk dratewka, alicja w krainie czarów, stoliczku nakryj się i coś tam jeszcze co nie pamiętam. aa dobra to chatka w której mieszka matka coś takiego było jeszcze. ponadto miałem do dyspozycji w razie potrzeby potańczenia lub zrobienia karaoke: franek kimono, wojciech gąsowski, szopena, jakieś kantry różne, queen (jedna płyta tylko), marek i wacek (dwóch takich co na fortepianie grali a jeden to był syn kisieleskiego), co tam jeszcze było?? …. nie pamiętam cholera ale było to dobre.

konkludując:

dobrze jest jechać sobie w ciepełym samochodzie i słuchać sobie coś przyjemnego podczas gdy wszystkich innych krew zalewa że marzną na deszczu albo coś tam…..  

2 komentarze »

  1. …ale sluchales tez kłinu z „jamnika” po nocach..:D
    pozdrawiam..podobie mie sie to…

    Komentarz - autor: wojtyło — Grudzień 21, 2007 @ 3:17 pm

  2. Na jakich ziemiach obiecanych to tam przebywales wtym dojczlandzie?

    Komentarz - autor: Tomek — Marzec 2, 2008 @ 9:18 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

