ordinary guy

Listopad 21, 2007

przecież ja jestem jego kolega tak samo jak on jest mój..

Filed under: experyment, kiev, trip — betko @ 4:06 pm

kiesaf0016f.jpg

to jest właśnie ten belejaki przechodzień co kupił płaszcz tamtego gościa za 250 złoty.

od razu wiadomo o co chodzi i nasze zdziwienie przemija. prawda? 

😉

kiesaf0019f.jpg

kiesaf0021f.jpg

kiesaf0017f.jpg

kiesaf0002f.jpg

kiesaf0013f.jpg

kiesaf0008f.jpg

kiesaf0006f.jpg

przecież to są tak samo dobre zdjęcia dla mnie jak ja jestem dobry dla tych zdjęć.

paanie władzo przecież belejaki przechodzień to panu powie 🙂

2 komentarze »

  1. tamta szata bloga bardziejsza była

    Komentarz - autor: Barańszczak — Listopad 23, 2007 @ 5:38 pm

  2. no szukam szukam czegoś mniej oczojebnego niż poprzednio spoko to tylko testy

    Komentarz - autor: betko — Listopad 24, 2007 @ 10:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

