ordinary guy

Grudzień 1, 2007

rejonizacja, rememberyzacja

Filed under: experyment, starocie — betko @ 11:47 pm

sa takie rejony na moim twardym dysku, do których zaglądam całkiem rzadko mimo że dane na nich zapisane mają dla mnie dużą wartość. prawdopodobnie wynika to z faktu zamknięcia pewnego okresu w moim życiu a co za tym idzie uszczuplenia zasobów czasu.

oto co wygrzebałem i nawet się zdziwiłem że takie fajne coś graficzno-jakieśtam:

gs1.jpg

gs2.jpg

gs3.jpg

……….takie cyfrowe bibeloty kochane

5 Komentarzy »

  1. To zes Grzyniu zapodal zajebiste fotorsy z przewaga malacza w tle oho i nawet Stasiu sie smieje. Jest git dobrze wygrzebane Pozdronkis.

    Komentarz - autor: Pedro Alvarez — Grudzień 2, 2007 @ 3:31 am

  2. Drogi Pedro czy wiesz, że ten malacz to jest przecież ten sam malacz co twoja mama go sprzedała mojemu tacie? hyhyhyh
    a potem Urs go cisnął był i jeszcze ja na syberii pod pińczowem trenowałem jazdę z użyciem ręcznego hamulca. ten wózek to kawał dobrej historii. teraz żałuję że go nie mamy już.
    pamiętam jak po pijaku jechałem do pracy i gdzieś w morawicy jakieś śrubki, sprężynki z niego wypadały a ja jechałem i jechałem. boskie auto! 😀

    Komentarz - autor: betko — Grudzień 2, 2007 @ 11:19 am

  3. dwie pierwsze jakoś niepokojące, zwlaszcza ten aniołek o wschodzie (lub zachodzie) słonca ;D

    Komentarz - autor: zbendny — Grudzień 4, 2007 @ 11:25 am

  4. aniołkiem zadziwiłeś ;D

    Komentarz - autor: len — Grudzień 5, 2007 @ 6:10 pm

  5. zabawne nie ktore 🙂

    Komentarz - autor: karolis — Grudzień 7, 2007 @ 9:30 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

