szmelcowaty

szmelcowaty jest jednak ten mój aparat seagul. wiem że po chińszczyźnie niewiele się można spodziewać, ale serio, Start ma lepsze szkło i ładniejszy bokeh. 

ilma0003.jpg

ilma0006.jpg

ilma0002.jpg

połaziliśmy kiedyś z baranem po starych dobrych kamieniołomach. marta w tym czasie manipulowała pilotem.

ilma0005.jpg

i ogólnie lenistwo i anomalie ogodowe

5 myśli w temacie “szmelcowaty

  1. Jesus i Mariiijaaa, co wy macie w Kielcach takie zajebiste górzyska? Czy to stare pokłady węgla? U mnie tzn. tutaj gdzie mieszkam obok mnie odkryłem niezłe pokłady węgla!

  2. taaa to takzwane kaniemiołony. jako dziecko tak mówiłem 🙂
    Hoko
    racja chodzi i anomalie po godowe czyli po podrywie 🙂
    i wiem że chronologicznie a nie hronologicznie,,,, wiem wiem 😉

  3. w starcie jest emitar, ktory jest anastygmatem – trypletem, ktory bedzie ci dawal ladny bokeh, generalnie najladniejsze rozmycia beda dawac obiektywy symetryczne, np podwojny ulkad gaussa. pozdro.

    a tak btw:
    tutaj jest zdjecie Roberta Franka (leca mi jego albumy z anglii) ktory symbolicznie pokazuje malpe w reku zeby pokazac, ze aparat nie jest najwazniejszy 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: