ordinary guy

Kwiecień 20, 2008

rozpiernicz kuchni

Filed under: seagull, trip — betko @ 8:51 pm

wziełem, tak wziełem, po chamsku, ordynarnie, bez ostrzeżenia. wziełem i rozpierniczyłem kuchnię mojego taty. obdarłem ze skóry, do samiuśkich kości. elektryczne arterie wyprułem z próchna ścian. ja, szkodnik.

wcześniej, przed południem byłem na kawie z baranem w mieście. nie chciał mieć zdjęcia z dzikiem. to zrobiłem inne:

korzystając z okazji, pozdrawiam pana Ryśka co wozi butle z gazem. siema Rychu!

15 komentarzy »

  1. Tak trzymac, gdzies trzeba wyladowac nerwy, wkoncu zona w ciazy a to rostraja wszystko w nas facetach!Tylko czy musiala to byc kuchnia taty i to az bebechy ze sciany? A ten napoj na parapecie czy nie dodawal sily i agresji? ;)))

    Komentarz - autor: Tomek — Kwiecień 21, 2008 @ 6:31 am

  2. orzesz kurwa mać… jaki Ty niedobry jesteś… zły i niedobry

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Kwiecień 21, 2008 @ 11:18 am

  3. … tak… i pijak jesteś też… niedobry

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Kwiecień 21, 2008 @ 11:24 am

  4. haaa !!
    ja muszę taki być, bo djabli złego nie bierom 🙂

    Komentarz - autor: betko — Kwiecień 21, 2008 @ 12:36 pm

  5. napój?
    taaak dodawał odwagi, siły i wigoru. same dobre rzeczy…

    Komentarz - autor: betko — Kwiecień 21, 2008 @ 12:42 pm

  6. Znalazles jakies ciekawe insekty lub inne stworzonka za boazeria???????

    Komentarz - autor: makta — Kwiecień 21, 2008 @ 12:47 pm

  7. no to teraz pokażesz rogi ;-D

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Kwiecień 21, 2008 @ 12:50 pm

  8. czy roga? pokazać na osobności, na wolności … 🙂

    Komentarz - autor: betko — Kwiecień 22, 2008 @ 8:01 pm

  9. aale siekierka! ;-]

    Komentarz - autor: Kamila Rondo — Kwiecień 23, 2008 @ 12:48 am

  10. grzegorz odloz ta siekiere bo to niebezpieczna zabawka , mozna sobie krzywde zrobic 😉

    Komentarz - autor: ewa — Kwiecień 23, 2008 @ 3:25 pm

  11. ooo.
    (okrzyk przerazenia)

    Komentarz - autor: ecia — Kwiecień 26, 2008 @ 1:45 pm

  12. grzegorz stuknij do mnie na gg 2861414, mam pare pytan o epsona. pozdrawiam.

    Komentarz - autor: ka3 — Kwiecień 29, 2008 @ 7:18 pm

  13. Grzesiu gdzie jest nowy blog. Czekam juz od tygodnia. Siekiera mi sie znudzila.

    Komentarz - autor: ewa — Maj 5, 2008 @ 2:36 pm

  14. ja sie na ciebie obrazam

    Komentarz - autor: ewa — Maj 7, 2008 @ 11:20 am

  15. Cholera no!!! Ja sie dolanczam do tej obrazy!

    Komentarz - autor: Tomek — Maj 7, 2008 @ 5:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

