ordinary guy

Maj 7, 2008

nie halo

Filed under: Uncategorized — betko @ 9:09 pm

ostatnio jest coś z moim czasem nie tzw halo. zdjęć narobiłem prawie nie pamiętam gdzie. gdzieś jakieś krzaki tylko pamiętam, miodulę, góralską muzykę i kąpielówki za 99PLN, których nigdy nie użyłem. no cóż. poza tym złapałem jakiegoś posranego wirusa z emula, który zmusił mnie do ostrej akcji format c. przy okazji pozbyłem sie dużego stacjonarnego kompa oraz dużej i bardzo do dupy (czyli nie halo) łindołs wisty z laptopa.

dziś zatem daję dużo zdjęć i czeba sie jak pan tomek bedzie przyglądać, czyli z uwagą niemiłosierną:

razu jednego do krzyżtopora na haju żeśmy się wybrali

trzydziestolecie brachola, stara dupa z niego

niewiadomo co w krakowie

to dobrze zaopatrzony sklep

wiosenny deszcz, duże krople niesie

natural born rider

znowu deszcz

surykatność

europa da się lubić

co nieco

belmondo się lansuje na kazku



o tu sie już zgubiłem

nowe miasto nad pilicą

to niewiem ale chyba mogielnica

to też nie wiem

belsk duży

petrykozy chyba

niewiem, kuuurwa muszę se zapisywać

końskie city

kielce

o tu znów sie zgubiłem, siedzieliśmy z kumplami i w którymś momencie pomyślałem. kurde tu napewno maklakiewicz z himilsbachem siedzieli i piwo pili, albo nawet i wódke.

w górach jest fajnie czasami

a to znowu niewiem, notatnik sobię kupie jutro w kiosku ruchu na rogu

ten kot się zgbił tak jak ja, ……….nie zapisał sobie 🙂

korzystając z okazji pozdrawiam pana mechanika mieczysława, co mi dziś łączniki stabilizatorów wymieniał. siemia miecio!, bardzo halo stabilizatory mi przykręciłeś.

9 komentarzy »

  1. Jezuuu, poznalem Handel Plodami Rolnymi w Krakowie….Jeah moje stare klimaty urlopowe, ale tam jest zycie!!!Eee no Grzesiu wygioles sie smiertelnie tym razem tymi zdjeciami! Sa super, powiedz czy to na slajdach czy podkrecone w programowce shopowej? No a Brachol to wyzsedl tam jak Amerykanski Jezus…doslownie smiga mi obraz jak z REKLAMOWKI z Nowego Jorku!

    Komentarz - autor: Tomek — Maj 8, 2008 @ 8:14 am

  2. To sie odobrazam. Fajne zdjecia.Poprosze o wiecej. Czy ty te wsie fotografowales na trasie Kielce- Krakow.? bo mi sie tak widzi.
    Taki mlody a juz skleroza.
    Co to sa stabilizatory i czy pan Mieciu tez czyta Twoje blogi, ze go pozdrawiasz?

    Komentarz - autor: ewa — Maj 8, 2008 @ 8:49 am

  3. hehehe jak wracałem we wtorek z opoczna przez końskie to też zwrócilem uwage na ten zajebisty motel na skraju miasta.

    Komentarz - autor: nabe — Maj 8, 2008 @ 10:13 am

  4. heee brachol jest stajlisz 🙂 jeszcze z kotem belmondo .. paanie
    Tomek wszystkie carnobiałe foty to skany z negatywów i lekko usmarowane w fotoszopie. a kolorowe to skrosowany slajd jakiś stary fuji czy jakiś taki nie pamiętam bo se nie zapisałem 🙂

    wsie sfotografowałem na trasie warszawa-kielce jechałem kanałami bo objazdy były.

    nabe! jest tyle miejsc jeszcze do odkrycia że szok! jak wyjdziemy na prostą z wszystkimi bieżącymi sprawami to ustalimy roczny grafik podróży. damy do akceptacji i podpisu naszym szanownym żonom żeby nie piszczały i nie będzie zmiłuj się, ustalone to jedziemy potem napiszemy przewodnik alternatywny i będziemy bogaci.

    Komentarz - autor: betko — Maj 8, 2008 @ 10:37 am

  5. a pan mieciu? niewiem pewnie tylko polsat ogląda i taniec na lodzie z gwiazdami albo jaka to melodja. ale że fajnie podokręcał to go pozdrawiam

    Komentarz - autor: betko — Maj 8, 2008 @ 10:43 am

  6. z vistą można jedno zrobić dobrze – wypieprzyć 😉

    Komentarz - autor: skem — Maj 9, 2008 @ 6:33 am

  7. Te wszystkie złapane przez Ciebie chwile wprawiają mnie w nieokiełznany i superastyczny nastrój. Oglądam je i cieszę się jakbym sie z Wami wczorzj widział, heh.

    Komentarz - autor: PedroAlvarez — Maj 10, 2008 @ 1:23 am

  8. Pedro
    przyjeżdżaj częściej i na dłużej 🙂
    ja niedawno zeskanowałem klisze jak byłeś na święta u nas. śmieszne są zdjęcia z kuchni. wyśle ci niedługo.

    Komentarz - autor: betko — Maj 10, 2008 @ 4:03 pm

  9. Slimak znowu musze zebrac czy co. Gdzie zdjecia Marty?

    Komentarz - autor: ewa — Maj 14, 2008 @ 7:32 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

