ordinary guy

Maj 14, 2008

macierzyński.

Filed under: Uncategorized — betko @ 8:40 pm

wczoraj wchodziłem do pracy i rozmawiałem z Grażyną. coś o urlopach macierzyńskich. i akurat zadzwoniła moja komórka a ja właśnie kończyłem zdanie. zdanie kończyło sie słowem „macierzyński”. i często jest tak że już wiesz że musisz odebrać ale też wiesz że musisz skończyć to co mówisz. i odebrałem ten telefon mówiąc:

– .macierzyński. ..słucham.

chwila ciszy w słuchawce. po czym mój rozmówca z niepewnością zapytał:

-….grzegorz ???!

🙂

no i tradycyjnie parę zdjęć:

papyk0004.jpg

papyk0008.jpg

papyk0009.jpg

papyk00010.jpg

papyk0010.jpg

papyk0011.jpg

papyk0012.jpg

papyk00013.jpg

papyk0014.jpg

papyk0015.jpg

papyk0016.jpg

papyk0018.jpg

korzystając z okazji pozdrawiam pana maćka co naprawia pralki, żelazka, miksery i tepe w tej małej budce pod blokiem. siema macio!

6 Komentarzy »

  1. Slimak zdjecia sa b. dobre , tylko powiedz mi gdzie ty wynajdujesz ciagle ta „brzydote” chyba socjalistyczna? Czy mozesz nastepnym razem cos weselszego sfotografowac.?Gdzie zdjecia Marty!?

    Komentarz - autor: ewa — Maj 15, 2008 @ 11:03 am

  2. weselszego to na weselach można, a ja mam słaba głowę i na weselach nie daję rady 😉

    Komentarz - autor: betko — Maj 16, 2008 @ 6:18 am

  3. …ta ostrosc-niesostrosc jest rewelka! JAk sie przygladam dluzej to odnosze wrazenie jakbys fotografowal male modele a nie rzeczywistosc na ulicy! SUPER PANIE MACIERZYNSKI ;))))))

    Komentarz - autor: Tomek — Maj 16, 2008 @ 8:41 am

  4. te nieostrosci, gdzieś to już pisałem wynikają z tego że papier w aparacie się wygina. wogóle nad tym nie panuję i dobrze mi z tym. gdybyś chciał takie coś do syfraka to proszę: http://www.lensbabies.com/

    Komentarz - autor: betko — Maj 17, 2008 @ 9:16 am

  5. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Grange.

    Komentarz - autor: Grange — Czerwiec 19, 2008 @ 9:25 am

  6. thanks 🙂

    Komentarz - autor: betko — Czerwiec 19, 2008 @ 10:59 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

