ordinary guy

Maj 26, 2008

takie miszcz-marszcz

Filed under: lca, seagull, trip — betko @ 5:57 pm

o podróżowaniu kilka zdjęć i o jednym łikendzie wstecz w czasie którego dużo sie działo. niewiem jak to się stało ale nic nie zgubiłem, sam nie zginąłem.

dziś na początku, korzystając z okazji oczywiście, pozdrawiam moja mamę. siemamama 🙂

pelgri0007.jpg

kur0017.jpg

kur0005.jpg

a tu poniżej kilka syfot z wycieczki opisanej tu
był pan banan i brachol urs

kur0007.jpg

kur0008.jpg

kur0009.jpg

kur0010.jpg

to jakieś takie

kur0018.jpg

kur0019.jpg

kur0020.jpg

kur0021.jpg

o. a tu plener w chęcinach. mistrzem ceremonii był Lechu

cemal0014.jpg

cemal0016.jpg

cemal0013.jpg

a to jak z pracy sie wraca na nogach to tak widać

jjj0007.jpg

jjj0008.jpg

jjj0009.jpg

jjj0011.jpg

jjj0012.jpg

jjj0013.jpg

jjj0016.jpg

jjj0017.jpg

jjj0018.jpg

jjj0020.jpg

jjj0021.jpg

lans

jjj0022.jpg

jjj0024.jpg

oo tu jeszcze chęciny w kolore przez lomo

pelgri0001.jpg
pelgri0002.jpg

pelgri0006.jpg

pelgri0008.jpg

ostatecznie w niedzielę pierwszej pomocy mi udzielili, czyli dali mi żreć na grylu: iwona i robert i karolina i karolina i kajtek i luna.
pelgri0010.jpg

pelgri0011.jpg

tomek dał fajurkę
pelgri0012.jpg
pelgri0017.jpg

trochę na końcu szczuli psem i straszyli mafą co umie robić oss… 😉
pelgri0020.jpg
pelgri0021.jpg
pelgri0034.jpg

z niedzieli na poniedziałek śniły mi się korytarze i wytryski
plegri0001.jpg
plegri0002.jpg

marta biedaczka leżała plackiem

Advertisements

5 komentarzy »

  1. Te ladne dziewczyny to widac jak sie z poracy na nogach wraca? to moze wracaj zawsze na nogach!
    Abaran to sie chyba sklonowal.Ten Olecek to jest Tomek.
    No dzieki za pozdrowienia. Gdzie jest zdjecie Marty jak lezy plackiem biedaczka?!

    Komentarz - autor: ewa — Maj 27, 2008 @ 7:10 am

  2. już muślałem że umarłeś 🙂

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Maj 27, 2008 @ 9:02 am

  3. o było się u Lesia? 🙂 kurcze gdybym nie była zakontraktowana na temten weekend to bym pojechała …

    Komentarz - autor: lena — Maj 27, 2008 @ 9:08 am

  4. nooo… lesio strzały ma git… i nad dłońmi panuje… co tu gadać… dobry jest 🙂

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Maj 27, 2008 @ 9:16 am

  5. lena, lechu sie w plenerach rozkręca i pewnie następny niebawem. zarejestruj się i przyjedź. coś upichcimy.

    jhony, lesiu jest profi. ma dryg do modelek pierun.

    Komentarz - autor: betko — Maj 27, 2008 @ 11:48 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Blog na WordPress.com.

%d blogerów lubi to: