pomruki wolności

lepiej późno niż wcale. rozpocząłem sezon rowerowy.

kilka zdjęć zrobiłem dziurkową kamerą 6×9 z papierem w środku i seagullem 6×6 z kliszą do naświetlarek laserowych.

 

cefn0002.jpg

cefn0003.jpg

cefn0020.jpg

cefn0004.jpg

cefn0017.jpg

cefn0006.jpg

cefn0007.jpg

cefn0022.jpg

cefn0008.jpg

a pod tym lewym krzaczkiem spożyłem, tym razem bez kontroli policyjnej, piwo karpackie mocne. bardzo mi pomogło na samopoczucie albowiem okazało sie że jestem stary pryk i już tak szybko jak kiedyś nie potrafie jeździć.

cefn0019.jpg

to własnie ten krzaczek

cefn0018.jpg

cefn0009.jpg

oooooo.. idą dziunie z lewej, idąąą, zara je będę podrywał 😉

cefn0010.jpg

cefn0011.jpg

cefn0012.jpg

cefn0013.jpg

cefn0014.jpg

cefn0021.jpg

korzystając z okazji pozdrawiam dziewczyny co sobie u mnie za oknem pykaja w piłke. siema laseczki :*

 

11 myśli w temacie “pomruki wolności

  1. Chryste Panie zeslij piorun z nieba…jesli fotka nr. 3 to ty z gola dupa tam stoisz?! ;)) Przynajmniej tak wyglada….stwierdzila moja zonka – mysle ze glodnemu chleb na mysli;))))

  2. no portki mi się werżły 🙂
    ja to stoję, ja..
    fote robiłem obok pralni szpitalnej. praczki się śmiały że sobie od tyłu robię zdjęcie 🙂

  3. Slimak powiedz mi jak mozna sobie samemu zdjecie od dupy strony zrobic?
    Chce to natychmiast wiedziec !Zdjecia sa super, najlepiej mi sie podoba to z tym duzym murem. Gdzie Ty to r
    robiles?w Kielcach czy co?
    Zdjecia Marty chce.

  4. tym aparatem jedno zdjęcie robi się dwie minuty, to ja go nastawiłem pojszłem tam i po dwóch minutach wróciłem i zamknąłem aparat. i już.
    a zdjęcia z kielc są wszystkie. tylko ja takie zakamarki wynajduję.
    marcie robiłem dziś zdjęcia i jutro jeszcze to ci wyślę.
    pzdr

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: