ordinary guy

Styczeń 7, 2009

zjawisko ciekawe

Filed under: cyfrak syf — betko @ 11:09 pm

wracam ja ci wczoraj ze sklepu z zakupami. mróz spory bo -14C. szyby miałem takie jakieś zapyziałe błotem sprzed kilku dni a potem wycieraczkami i ostatnimi kroplami płynu, z resztą letniego 🙂 wytarte. (długie i skomplikowane zdania tworzę. niedobrze). Otóż patrzę ja ci przez te szyby żeby jakiegoś psiaka nie stuknąć, rozumiesz. patrze i jakoś tak wzrok mój skierował się w stronę szeregu lamp oświetlających węzeł kolejowy kielce herby. ja ci się patrzę, rozumiesz, i sobie myślę: ki chuj w mróz minus pietna lampy do góry skierował, proszę ja ciebie!! mówię do marty: eee, zobacz jak te lampy dziwnie świecą. czy może te szyby takie brudne czy co?? marta mówi że szyby. ale co to??!! skręcam i przez boczne szyby też widzę to samo. światło zamiast w dół, zapiernicza do góry!! mówie do marty: e, weźno zobacz one do góry świecą, psiakość!. marta mówi: PKP pewnie wzywa batmana 🙂
dojechaliśmy ci do domu. wysiedliśmy z auta lub samochodu, jak kto woli. z pewną fascynacją stwierdziłem że okiem nieuzbrojony widzę to samo. wziąłęm ci ja aparat cyfrowy i cyknąłem kilka zdjęć. prosze ja ciebie.

crw_4209
crw_4210
crw_4213

korzystając z okazji chciałbym pozdrowić tych co słuchają takich komunikatów.

7 komentarzy »

  1. […] » Betko ostatnim postem a zwlaszcza slowami Marty, przypomnial mi historie, ktora wymyslilem dawno lecz nigdy sie nie […]

    Pingback - autor: Nietoperek na Zytniej « Brulionman — Styczeń 8, 2009 @ 6:07 pm

  2. Panie, te kolorowe luny co ludzie mowio, ze wygladajo jak zorze polarne, toc to dusze muszo byc co wlasnie cialo opuscily i wedruja zamieszkac z janiolami.

    zas na pierwszym zdjeciu budynek znac mocarny, architekt pokozol co umi, czy to slawna PRAMA?

    Komentarz - autor: brulionman — Styczeń 8, 2009 @ 6:16 pm

  3. źle zrobiłeś że tam poszedłem.
    ja też kiedyś tak zrobiłem.
    złapali mnie.
    ONI.
    zabrali do swojego statku. różne rzeczy tam robili – badali, oglądali, mierzyli.
    potem coś wszczepili. taką małą rzecz wszczepili, której nawet nasze urządzenia nie pokazują.
    ale ja wiem że ono jest.
    bo często się odzywa – w głowie słyszę takie pii, pii, pipipi, pi pipi i potem wziuuut.
    i cisza.
    wydaje mi się, że oni za pomocą mnie i tego urządzenia zbierają jakieś dane.
    chyba o pogodzie dane.
    nie wiem.

    Komentarz - autor: zet00 — Styczeń 10, 2009 @ 7:18 am

  4. wracamy se z kumplem, z trzeciej zmiany… trochę wymęczenie… nie przebieraliśmy się… w drelichach szłyśmy se…zimno troche było…
    Aż tu nagle idzie jakiś człowieczyna. Taki trochę zamotany… wzięliśmy go do bryki, żeby głupot nie robił.
    Tylko tak jakoś nie wiedzieliśmy czy to chłop, czy baba… kumpel mówił, że baba.
    No to go rozbieramy, mierzymy klatkę, nogę, palce…
    A ten rozumiesz… minę ma jakby UFO zobaczył.
    Kumpel na to że może najebany jest… i mówi dalej że ma „wszywkę”… kiedyś się zaszył bo mu baba głowę suszyła. No to ja mu te wszywkę wydłubałem scyzorykiem i temu łazikowi wczepiliśmy… tak pomóc chcieliśmy… niech bidula dojdzie do siebie.
    A ten człowieczyna jakoś dostał nerwa, czy co… i ucik nam…
    W końcu się okazało, że to nie wszywkę mu wszczepiliśmy tylko mój telefon komórkowy… było ciemno… my zrąbane po robocie… i błąd gotowy.
    Czesem dzwonię do tego łazika… może odbierze… ale gdzie tam…

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Styczeń 14, 2009 @ 12:33 pm

  5. wyszedlem sobie na spacer z psem wieczorem, ide sobie normalnie, a tu widze dwoch osilkow wciaga do samochodu jakiegos pogietego biedaka co sie caly trzesie… mowie se nie moja sprawa, schowalem sie za drzewem i tak obserwuje z ukrycia…
    nie moglem uwierzyc, a ci go nagle rozbieraja i cos mierza, dziwna dzisiaj ta mlodziez pomyslalem, odlalem sie jeszcze za tym drzewem i szybkim krokiem poszlem do domu…

    Komentarz - autor: Piotr Adamski — Styczeń 17, 2009 @ 8:19 am

  6. podazalem wlasnie na kolejna misje moim niezidentyfikowanym obiektem latajacym gdy dostrzeglem kilku ziemian i psa.
    bylo w ich zachowaniu cos wykraczajacego poza przyjete dla homo sapiens normy, otoz prosze sobie wyobrazic drodzy panstwo, iz dwoch z nich dokonalo na trzecim pomiarow identyfikacyjnych, ktorych dotychczas uzywano tylko na CC15.
    Mierzony byl w stanie zanietrzezwienia lecz przez moment mialem wrazenie ze mnie dostrzegl. Byl jeszcze jeden czlowiek z przedstawicielem psowatych lecz po oddaniu moczu oddalil sie. Biper zabipal przypominajac mi o oczekujacej misji i wiecej juz nie widzialem, jak mowia na Ziemi – sluzba nie druzba.

    Komentarz - autor: brulionman — Styczeń 19, 2009 @ 10:54 pm

  7. AAniechto!!!
    i to wszystko tuz pod moimi oknami?!
    wielkienieba 😀

    Komentarz - autor: betko — Styczeń 19, 2009 @ 11:12 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

