ordinary guy

Styczeń 25, 2009

mięso

Filed under: Uncategorized — betko @ 5:08 pm

przypominam sobię,  że problemy zaczęły sie jakoś zaraz po świętach. tak, jestem pewiem, że przed świętami wszystko było okej.  przez pewien czas, niesłusznie z resztą, o moje nieszczęście obwiniałem żonę. doszło do dwóch czy trzech awantur. scysje miały miejsce wcześnie nad ranem, gdy znów problem dawał o sobie znać. z dużym niesmakiem i wyrzutami rozstawaliśmy się jadąc do pracy.

jednocześnie, w związku z niedawną przeprowadzką i przerzucaniem rzeczy z kąta w kąt i z pudełka do pudełka miałem nadzieję że już wkrótce znajdę rozwiązanie zagadki mojej niedoli. niestety czara goryczy przepełniła się dziś i wszelkie nadzieje prysnęły. ja już nie pytam kto, kiedy, dlaczego i gdzie. nic już nie zrekompensuje strat moralnych…….

a teraz do rzeczy. coś lub ktoś zapierdolił wszystkie moje skarpetki. WSZYSTKIE MOJE. zostały dwie lub trzy pary jakieś niewiem czyje, które zmuszony byłem używać do teraz.

a dziś już kurwa niewytrzymałem. w zimę, w styczniu, w mróz, musiałem założyć coś takiego. zaraz potem pojechałem do sklepu kupić normalne skarpety. niech to chuj strzeli. takie nieszczęście.

PS. Przepraszam za mięso

korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich uczciwych producentów skarpet.

8 Komentarzy »

  1. tez mam jedna pare takich pedziowych skarpetek ale jeno do biegania, ale w cywilu w czyms takim? betko, opamietaj sie! ;P
    najlepsze sa takie z prezentow z ktorymi nie wiadomo co poczac – z simspnem, z renifaerami, z setka durnych hasel ale niektorzy cwicza twardosc i nie dalej jak wczoraj widzialem Bulgara w werznietych w biala skarpecioche JAPONKACH! 🙂

    Komentarz - autor: brulionman — Styczeń 25, 2009 @ 6:52 pm

  2. Jeju, nie lam sie! Przynajmniej „Futerkko” na nogach masz a te troche materialu napewno dobrze ogrzalo stopki 😉

    Komentarz - autor: Fototrash — Styczeń 26, 2009 @ 5:50 am

  3. onuce niech sobie wytnie z ręcznika.
    albo niech wącha wszystkich chłopów co do domu przychodzą, może pozna swoje u którego.
    gorzej jakby buty zgubił.
    albo majty.
    poza tym 3 pary zostały.
    to przez najbliższe 3 tygodnie nie musisz się jeszcze martwić

    Komentarz - autor: zet00 — Styczeń 26, 2009 @ 3:45 pm

  4. oooooo ale się uśmiałammmm
    to Ursa skarpetki

    (ciekawe, bo on też wiecznie szuka swoich ! i mamy taką siateczkę, w której po każdym praniu wkładamy niesparowane skarpety :D, a przy nastepnym się już znajdują, np. dwie jakieś ….)

    rotfll

    Komentarz - autor: cristieen — Styczeń 27, 2009 @ 11:00 am

  5. AHAA! to tak to się robi!
    skoro ursa półskarpetki są u mnie to pewnie moje są u niego, nicponia! HĘ!?
    🙂

    Komentarz - autor: betko — Styczeń 27, 2009 @ 8:46 pm

  6. AHAA!

    Dokładnie! Takie w paski :DDD

    Komentarz - autor: cristieen — Styczeń 28, 2009 @ 7:13 pm

  7. ja mam w drugą stronę problem nieziemski. mam taką masę skarpet, że małszonka cały czas afery robi, że się z szuflady wysypują. całe wodospady skarpet się wylewają. korzystając z okazji żeby cię plecki nie bolały jak kichasz w 30 urodziny.

    Komentarz - autor: nabe — Styczeń 31, 2009 @ 2:09 pm

  8. O matko boska, Grzesiu ja Ci wzielam tylko jedne skarpetki(Nike) , i jak przyjade zto Ci oddam.Brazowe sa,leza w szufladzie.Ale zeby zaraz sie z zona klocic?
    No 30 ci sie skonczylo , droga do starosci otwarta na osciez?!

    Komentarz - autor: ewa — Styczeń 31, 2009 @ 10:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

