ordinary guy

Kwiecień 30, 2009

chopin w lidlu

Filed under: trip — betko @ 8:39 pm

dziś robiłem zakupy a lidlu. na jednej z półek leżały na sprzedaż małe odbiorniki radiowe na korbkę. radyjko nie było głupie, miało latarkę i jak się naciskało taki inny guzik to wyła syrena, taka jak alarm samochodowy. super co nie? pokręciłem kilka razy korbką i włączyłem odbiornik. na ukaefie ustawiłem PR II. akurat leciał jakiś mazurek Chopina. wyciągnąłem antenę by odbiór był lepszy, pogłosiłem (niewiem jak się piszę podgłosiłem czy pogłosiłem) nieco i tak położyłem ładnie na półce. i był chopin w lidlu i było to dobre. patrzyłem później w stronę radyjka. klienci zatrzymywali się i na ich twarzach malował się lekki uśmiech zdumienia. ludzie to zapominają o bardzo wielu pięknych rzeczach..

a teraz tradycyjnie foty skąśtam:


a to album rodzinny – brachol trzyma bąbelka na rączkach

korzystając z okazji pozdrawiam tego kolesia co wczoraj o 23:30 jak wracałem z knajpy to zagadałem jak sobie siedział w oknie i palił fajkę i miał złamaną nogę bo tańczył na dyskotece bardzo w zeszłym tygodniu. do wesela sie zagoi 🙂

3 komentarze »

  1. a cosz to za spszent taka fajowska klate daje?

    Komentarz - autor: Piotr Adamski — Kwiecień 30, 2009 @ 9:35 pm

    • klata pierwotnie zwykłabyła z nikona EM. a później ją w ps’ie orżnąłem.

      Komentarz - autor: betko — Kwiecień 30, 2009 @ 10:05 pm

  2. Kocham Cie Slimak!Mowilam Ci ze jestes genialny!

    Komentarz - autor: ewa otto — Maj 4, 2009 @ 7:13 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

