ordinary guy

Grudzień 24, 2009

wesołe robaki

Filed under: cyfrak syf, trip — betko @ 12:47 am

we wczoraj wygospodarowałem popołudnie na przejażdżkę. nastukałem jak jakiś chory 300 nikomu niepotrzebnych kilometrów. pod koniec nawet wyrzut sumienia mnie nawiedził, że zatruwam środowisko spalinami i że bez celu 😉

Odwiedziłem małą miejscowość Wierzbica, gdzie kiedyś była cementownia, a następnie skierowałem się na wschód do Gardzienic Starych. jakieś 16 lat temu spędzałem tam wakacje z Wojtkiem u jego babci. babcia kilka lat temu umarła biedaczka, a ja od jakiegoś czasu chciałem sobie przypomnieć tamte tereny.

po drodze używałem cyfraka syfa oraz lomo lca. z cyfraka syfa zdjęcia pokazuję teraz a z lomo lca pokażę później. niewiem kiedy.


panowie załatwiają sprawy

to ta chałupina babci Wojtka

x

x

chyba nieco urosłem od czasu gdy ostatni raz patrzyłem w to lustro

później była droga czarna, dobra i pani autostopowiczka co ją podrzuciłem do Lipska. Jechaliśmy przez Drezno nawet 🙂

szybko zapadał zmrok

oj szybko

przerwa na wysikanie się

jakiś tam wypadek był. naprawdę się źle jechało już wieczorem. mimo to szczęście w brzuchu.

a na koniec ładne zdjęcie wujka i mojego bąbelka co ma takie wesołe robaki na pidżamie. nie widać ich tu na zdjęciu ale są tam pod bluzką. takie wesołe, uśmiechnięte. maja chyba po sześć nóżek i czułki.

korzystając z okazji pozdrawiam tą panią policjantkę co kierowała ruchem jak był ten wypadek. bida taka na mrozie świecącą pałką machała.

5 Komentarzy »

  1. nie no… włam na chatkę zrobił… i jeszcze demolkę 🙂

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Styczeń 5, 2010 @ 8:07 am

  2. Jezu…jak fajnie mi sie znowu czyta tutaj na Blogu!!! Dawno nie wlanczalem kompa, nie mowiac o pisaniu Bloga. tutaj u ciebie to sa klimaty! Az chce sie znowu zyc! Chyba kopne „se” w dupe i zaczn, bo tak jakos dalej skonczyc nie umiem!

    Pozdrawiam BETKO! 😉

    Komentarz - autor: Fototrash — Styczeń 7, 2010 @ 7:47 pm

    • No miło mi. wracaj zatem do focenia.
      pozdrawiam

      Komentarz - autor: betko — Styczeń 8, 2010 @ 1:40 pm

  3. Lena zapodala tu Marciana minke 🙂 A tego wujka co ja trzyma oraz kilka innych znajomych twarzy mozesz zobaczyc na fotach z 2 urodzin mhh: http://klubmehehe.eu/galeria.html 😀
    pzdr

    Komentarz - autor: brulionman — Styczeń 29, 2010 @ 4:50 pm

  4. się zdziwiłem dekagram!
    kurdele ale jakoś mi się dziwnie patrzy na te chate… kiedy to byłooo… kiedyś się tam mieszkało pare tygodni, a teraz taka rozsypka…i stodoła stała jeszcze i dach był i namiot na podwórzu…
    cholera!
    a lisa pamiętasz? niezły był gościu…
    pozdro Grzegorzak!

    Komentarz - autor: Wojtek — Luty 28, 2010 @ 12:55 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

