ordinary guy

Maj 23, 2010

podwodny głośnik

Filed under: fed 50, Fotografia, trip — betko @ 9:53 am

wczoraj wieczorem, podczas kąpieli słuchałem muzyki. tak mi się ta muzyka podobała że żal mi było zanurzyć głowę by opłukać włosy. bo tak ją słuchać chciałem stale. i przyszedł mi do głowy taki pomysł, żeby zrobić taki wodoszczelny głośnik. jeszcze nie sprawdzałem czy ktoś takie coś już wymyślił. edit (sprawdziłem, wymyślili skubańce. trzeba kupić!!)
ciekawe jak by było słychać pod wodą Franka Sinatrę ? :))
a teraz kilka zdjęć z karkowa:

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

o

takie szukanie przygód.

11 komentarzy »

  1. nie taki ten wawel straszny jak go maluja..;D

    Komentarz - autor: dablju — Maj 27, 2010 @ 12:12 am

  2. Muszę przyznać że sie mie spodobały te foty. Fajne efekty kolorystyczne. Jakaś przeterminowana błona czy raczej efekty przy wyjaławianiu filmu? Znalazłem w szefie FED 50 ostatnio dlatego z niemałą ciekawością będę tu zaglądał. PZDR

    Komentarz - autor: Dżony Mikrofony — Czerwiec 7, 2010 @ 9:32 pm

  3. zapraszam. FED 50 to bardzo wdzięczny aparat. warto go mieć pod ręką. jedyny mankament, nie ma czasów dłuższych niż 1/30 dlatego proponuję filmy o czułościach 200 albo 400.
    pozdrawiam

    Komentarz - autor: betko — Czerwiec 8, 2010 @ 7:31 am

  4. O czasie stałym wiem. Ale właśnie skoro masz już jakieś doświadczenie z tym sprzętem, może masz jakieś triki na walkę z tą migawką? Ja zrobiłem dopiero dwie rolki na Kodaku Farbwelt 100. Może manipulacja ustawieniami czułości filmu coś pomaga???

    Komentarz - autor: Dżony Mikrofony — Czerwiec 8, 2010 @ 8:23 am

  5. nie no, czasy różne są, ale najdłuższy to 1/30. jak wieczór idzie i ISO niskie to może być problem z poprawnym doświetleniem.

    Komentarz - autor: betko — Czerwiec 8, 2010 @ 2:16 pm

  6. ok, nie precyzyjnie się wyraziłem. Chodziło mi o tryb manualny. Tam podobno jest czas 1/30 na stałe. Czyli w jasny dzień nici z f2.8. A ja się zastanawiam czy jak ustawię na pokrętle powiedzmy Iso 200 a film mam tak naprawdę 100 to czy coś to da? Może robiłeś takie próby?

    Komentarz - autor: Dżony Mikrofony — Czerwiec 8, 2010 @ 3:29 pm

  7. to da tyle co niedoświetlenie lub prześwietlenie o 1 przysłonę. zawsze gdy robię zdjęcie pod słońce lub na tle nieba to zmniejszam ustawienie iso w aparacie.

    Komentarz - autor: betko — Czerwiec 8, 2010 @ 7:56 pm

  8. Komentarz - autor: brulionman — Listopad 25, 2010 @ 4:35 am

  9. Sinatrę pod wodą słychać baaardzooo fajnie 🙂

    Komentarz - autor: Daniel K. — Luty 2, 2012 @ 8:47 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

