ordinary guy

Czerwiec 20, 2010

nakładki, parkour i spacer po Kaliszu

Filed under: elikon, fed 50, lomo lca, trip — betko @ 8:02 pm

duuuużo się mi klisz nazbierało. strzały nawet z początku roku są tam gdzieś ponakładane.

różne miejsca i różne nastroje


q

q



ojej co ja tam miałem??

q

typowy „zajebany dziad”

q

tak, tak, siedzimy w bibliotece właśnie

q

q

q

q

ostry żart, dla bardzo wąskiej publiczności. ogłoszenie wywieszone w środku lasu o treści” ZAGINĘŁA FREDKA, ktokolwiek widział proszę o kontakt….” padłem na kolana.

dwa przez dwa, agencja wynajmu zwierząt… 🙂

jeździłem tędey przez szereg lat zdobywając moją miłość

gites

q

q

Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną. Twój kij i twoja łaska są tym, co mnie pociesza

bąbelki dwa

r

r

r

r

r

r

frygnęłabym tu z półobrotu

londyn, rzym, wszędzie skakałam

l’art du déplacement

r

tędy, przeskok, zeskok z murka i tam ląduję.


r

i

i

i

i

i

Bydgoszcz okolice

PAK okolice

i

a to już Kalisz

i

i

i

i

i

i

i

i

i

i

i

z Kalisza będą jeszcze czb zdjęcia.

Korzystając z okazji pozdrawiam geologów.

8 Komentarzy »

  1. za dużo treści mam do przekazania żeby zanudzać tu przydługawym i pewnie zbyt osobistym komentarzem więc tradycyjnie na żywo kiedyś opowiem Ci o tym wpisie ale bardzo pozytywny jest on.
    wieczornepozdro
    PS. niezapomniany tekst z Brumu – w o l n o m i j a j k a l i s z 😉

    Komentarz - autor: brulionman — Czerwiec 20, 2010 @ 10:27 pm

  2. Panie! Poratuj pan… Przeczytałem że naprawiłeś migawkę w swoim Fed 50. No właśnie po przerobieniu raptem dwóch filmów (testowo raczej) zacięła się… Nastąpił dramat, na alegro takich nima, a ja sobie przez te dwa filmy zdążyłem
    a: zaostrzyć apetyt
    b: złapać niedosyt
    kończąc krótko:
    – jak to naprawić??? to się nie rozkręca!

    Komentarz - autor: Dżony Mikrofony — Czerwiec 21, 2010 @ 5:15 pm

    • mój booosz!
      trzeba rozkręcić prawie cały aparat niestety. w moim przypadku pomiędzy skrzydełka migawki dostał się jakiś smar lub olej i wystarczyło to przeczyścić alkoholem. niestety żeby sie do nich dostać musisz odkręcić górną część aparatu (dźwignia naciągu kliszy i dwie śrubki pod korbą przewijania). następnie od frontu odkleić okleinę i odkręcić cztery śrubki mocujące obiektyw. Trzeba być ostrożnym bo obiektyw jest połączony z korpusem kabelkami i bardzo delikatną igłą galwanometru sterującą prędkością migawki.
      jednym słowem przej…ne 🙂

      Komentarz - autor: betko — Czerwiec 21, 2010 @ 8:05 pm

      • uffff, u mnie właśnie też zatłuszczone widać. Powalczę. Dzięki wielkie…

        Komentarz - autor: Dżony Mikrofony — Czerwiec 21, 2010 @ 9:12 pm

  3. Komentarz - autor: brulionman — Czerwiec 28, 2010 @ 8:09 am

  4. nowe przemyślenie o nienowym już poście – to zdjęcie: https://betko.files.wordpress.com/2010/06/maig19.jpgnie wygląda jak Kalisz lecz jak Hawana. Śmiało!

    Komentarz - autor: brulionman — Lipiec 18, 2010 @ 4:35 pm

  5. Grześ, od dwóch miechów nic tu nie wstawiłeś …
    mam nadzieję że szykujesz wreszcie na koniec września tę wystawę w podziemiach WDK-u?
    http://betkowystawa.pl/

    Komentarz - autor: brulionman — Sierpień 24, 2010 @ 11:50 am

  6. przecież nie mam netu w domu a w pracy tylko sporadycznie zerknę w nekrologi i to wszystko.
    Być może jutro lub pojutrze będe podłączony na stałe w jaworzni.

    Pozdrawiam

    Komentarz - autor: betko — Sierpień 26, 2010 @ 9:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

