ordinary guy

Luty 27, 2012

czy koty śnią o lataniu?

Filed under: Uncategorized — Tagi: , , — betko @ 5:14 pm

wśród autorów poprawnych odpowiedzi rozlosujemy śliczne rozetki.

a dla zaktywowania neuronów przed szukaniem najtrafniejszej odpowiedzi chwila muzyki.

(mój brat dał mi posłuchać kiedyś kilka kawałków little dragon, lecz w pierwszym momencie nie zrobiły na mnie wrażenia. kompletny wcząs nastąpił dopiero po obejrzeniu paru klipów z występów na żywo. jestem zauroczony tą panią. jednocześnie zawstydzam się kiedy przypominam sobie występy naszych polskich „gwiast” muzycznych….atfuuu)

:

AHA i wielka prośba, wraz z odpowiedziami na pytanie z tytułu wpisu proszę odpowiedzieć też, z kim mi się kojarzy perkusista. bardzo proszę bo męczę się już dwa tygodnie.

8 komentarzy »

  1. koty nie śnią o lataniu – koty latają o spale
    pan z twarzy podobny zupełnie do nikogo, sam pan popatrz: http://tinyurl.com/7s4g5x6

    Komentarz - autor: brulionman — Luty 27, 2012 @ 6:10 pm

  2. a co to jest „spała”?
    ja rozumiem skok o tyczce, to tak, a o spale..?.. 🙂

    Komentarz - autor: betko — Luty 27, 2012 @ 6:19 pm

  3. perkusista jest podobny do mojego kumpla… wypisz, wymaluj on 😀

    Na mnie ta kapela zrobiła wrażenie od pierwszego cyknięcia po nutach.
    Choć miałem w pierwszej chwili uczucie, że pani lekko nie trafia w dźwięki, ale potem dotarł do mnie jej geniusz. Poza tym kawałek jest świetny, ale jebitnie trudny do zaśpiewania, a ona to zrobiła bez najmniejszego kłopotu.

    Dla mnie muza czad!
    Siedzę sobie i ją męczę 🙂

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Luty 28, 2012 @ 9:38 pm

  4. koty śnią o tym jak trzepią sakwy kocicom 😉

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Luty 28, 2012 @ 9:55 pm

  5. Na temat przepaści ziejącej między ”tymi” a ”tamtymi” fajnie wypowiedział się przy okazji koncertu Jill Scott Chaciński :

    http://polifonia.blog.polityka.pl/2011/12/05/jak-sie-rodza-glodne-teksty/

    Natomiast o czym śnią koty i co siedzi w głowie waćpana nie mam najzieleńszego pojęcia, musiałbym mieć tak oświecony i przenikliwy umysł jak pan Wie-sław z Suchedniowa – może jego trza zapytać ? :

    Komentarz - autor: anarcha — Luty 29, 2012 @ 9:51 pm

  6. Na temat przepaści ziejącej między wykonawcami ”stąd” a ”tamtąd” trafnie napisał Chaciński przy okazji koncertu Jill Scott :

    http://polifonia.blog.polityka.pl/2011/12/05/jak-sie-rodza-glodne-teksty/

    Natomiast nie mam najzieleńszego pojęcia o czym śnią koty i co siedzi w głowie waćpana, musiałbym mieć tak oświecony i przenikliwy umysł jak pan Wie-sław – może jego trzeba zapytać ? :

    Komentarz - autor: anarcha — Luty 29, 2012 @ 10:37 pm

  7. Jeśli chodzi o przepaść ziejącą między ”tamtymi” a ”tutejszymi” wykonawcami fajnie napisał na ten temat Chaciński przy okazji koncertu Jill Scott :

    http://polifonia.blog.polityka.pl/2011/12/05/jak-sie-rodza-glodne-teksty/

    Natomiast nie mam najzieleńszego pojęcia o czym śnią koty i co siedzi w głowie waćpana, musiałbym mieć tak oświecony i przenikliwy umysł jak pan Wiesław z Suchedniowa – może jego trzeba by zapytać ? :

    Komentarz - autor: anarcha — Marzec 2, 2012 @ 1:27 am

  8. po trzykroc hartkor jest to
    ale wawoz fajny, zjechalbym rowerkiem go z przyjemnosci gdybym tylko wiedzil dzie sie znajduje

    Komentarz - autor: brulionman — Marzec 17, 2012 @ 6:21 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

