ordinary guy

Czerwiec 11, 2012

jeden dzień w Berlinie

Filed under: Uncategorized — Tagi: , , , — betko @ 9:37 pm

bardzo przyjemny czwartek spędziłem błąkając się po Berlinie. przepiękne miasto. jeden dzień to kompletnie za mało.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
skąd ja znam tego liska? gdzieś już go widziałem….
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

5 Komentarzy »

  1. Ostatnie zdjęcie mi się najbardziej podoba 😉 A co Ty w ogóle robiłeś w tych Berlinach?

    Komentarz - autor: jagnizm — Czerwiec 11, 2012 @ 9:52 pm

    • na takich wykładach o cegle ogniotrwałej byłem. nic ciekawego…te cegły

      Komentarz - autor: betko — Czerwiec 12, 2012 @ 7:28 am

  2. nienaganne schody https://betko.files.wordpress.com/2012/06/berpo11.jpg
    ale jakos dziwnie to bw wyszlo, jakby z syfry…

    Komentarz - autor: brulionman — Czerwiec 12, 2012 @ 3:34 am

    • cholera, no niewiem. może za dobrze wywołałem?? 🙂
      i klisza może za nowa…

      Komentarz - autor: betko — Czerwiec 12, 2012 @ 7:27 am

  3. Kurcze ten Berlin to jednak jest…

    Komentarz - autor: tomaszsiudak — Czerwiec 12, 2012 @ 8:32 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

