ordinary guy

Maj 25, 2014

słit bombel i rower

Filed under: Uncategorized — Tagi: — betko @ 3:00 pm

Pan Heniek sąsiad (l.74) wczoraj ścinał świerka przed domem. jak to pan Heniek, przed ciężką pracą pierdolnął setkę, a może dwie, nikt nie wie, nawet on i tu jest właśnie problem. Otóż spotkałem go dziś zmartwionego ale w sumie wesołego.  mówi:
Oooj !! panie grześku, przejebane na całej linii…. jak żem wczoraj ścinał świerka, to przyleciał sąsiad pożyczyć rower, to machnąłem mu ręką żeby se wziął. Dziś mi rower potrzebny i chciałem go odebrać, ale zapomniałem który to sąsiad wziął. bo mnie panie Grzesku po kieliszku szybko pamięć odchodzi. a rower dobry, bagażnik z nierdzewki sam robiłem, piękny. Przejebane mam teraz na całej linii….
DSC09604
a przed tym jak pana Heńka spotkałem spojrzałem rano w lusterko i zdziwiłem się że wczorajsze niewielkie ukąszenie przeistoczyło się w banie na bani 🙂
DSC09719

13 komentarzy »

  1. Jakbys pierdolnal setkie, to bys byl na bani bez bani na bani. A tak, to o.

    Komentarz - autor: strz. — Maj 25, 2014 @ 8:17 pm

  2. A bo gryzą…

    Komentarz - autor: tomaszsiudak — Maj 26, 2014 @ 7:40 pm

  3. mnie wczoraj, pogryzła mucha dżu-dżu wielkości jamnika! Fenistil nie działaaaaaaaaaaa! help!

    Komentarz - autor: strz. — Maj 26, 2014 @ 7:41 pm

    • okład ssody albo z piersi (ale nie kurczaka), albo inne jakieś dziadostwo odczulające 😉

      Komentarz - autor: betko — Maj 26, 2014 @ 8:16 pm

      • z okładami, to będzie nawet prosta sprawa, bo akurat mam ze dwie, a swędzonki mam na górnym odnóżu 😉 ale GIEneralnie, to swędzzzzzzą mnie te kąśnięcia, ale nie puchnę

        Komentarz - autor: strz. — Maj 26, 2014 @ 8:18 pm

  4. pożycz mu swój, dwa masz 😛

    Komentarz - autor: brulionman — Maj 26, 2014 @ 10:27 pm

  5. dooooobra… Heniek sobie przypomniał, że rower od niego wziąłeś i z tej złości pociągnął Cię z kujawiaka 😉

    Komentarz - autor: John... z tych Johnów — Maj 27, 2014 @ 6:11 am

  6. dziś mi przyjszło do czierepaszki: co powinno być napisane na torcie – Best Wishes czy West Bitches? 😀

    Komentarz - autor: brulionman — Czerwiec 11, 2014 @ 11:59 pm

    • 😀 Best Bitches!

      Komentarz - autor: strz. — Czerwiec 12, 2014 @ 7:10 am

      • Let the Best Bitches be with You.

        tak powinno być 🙂

        Komentarz - autor: betko — Czerwiec 12, 2014 @ 9:27 pm

      • let it be, let it be, let it be, let it beeee. Whisper words of wisdom, let it be!

        Komentarz - autor: strz. — Czerwiec 12, 2014 @ 9:40 pm

      • 🙂 🙂 🙂 gdzies widziałem zdjęcie Baltic Bitch Hotel 🙂

        Komentarz - autor: brulionman — Czerwiec 18, 2014 @ 8:14 pm

  7. Znalazłem na Twoim blogu sporo naprawdę niezłych fotografii.
    Pozwoliłbyś opublikować kilka z nich na moim foto-blogu? Byłbym zobowiązany wielce.

    Do zobaczenia na blogach

    Kosy

    Komentarz - autor: Kosy — Lipiec 4, 2014 @ 11:18 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

