ordinary guy

Maj 17, 2007

pewna zasada

Filed under: Uncategorized — betko @ 3:11 pm

która uchroni ciebie.

nigdy nie posiadaj dwóch podobnych par butów w jednym czasie. 100%

dziś w zaspaniu pełnym rano jak szedłem do pracy tak sie budziłem powoli i zacząłem zastanawiać że coś jest nie tak z moją nogą. najpierw ciężko mi było wyczuć z którą. myślałem troche o chorobach kości i zbyt długim przebywaniem przed komputerem. o masturbacji nawet przez chwilę ale jakoś szybko zamyśliłem się czymś innym i dotarłem do pracy.

w pracy często muszę zakładać buty robocze. schylam się a tu patrzeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

dwa jebane buty nie do pary  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wstyd taki że……. sie aż rozejrzałem dookoła.

1 komentarz »

  1. Jak to dwa buty od Pary?? Moze właśnie chyba nie od pary !!
    poza tym ROTFL
    pozdrowienia

    Komentarz - autor: ursblank — Maj 17, 2007 @ 7:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

