ordinary guy

Kwiecień 6, 2008

mekit bera

Filed under: seagull, start, trip — betko @ 9:32 pm

nie było mnie w domu dwa dni. trzy prawie. koty takie stęsknione że siedzą mi na głowie obydwie już godzinę.

w „więcej” zamieszczam paręnaście zdjęć wykonanych w czasie podróży powrotnej z pracy do domu w piątek oraz z łikendowego pobytu w Krakowie. uzależniony jestem od fot na maksa.

w końcu trafiła mi się okazja zmiażdżyć kaca dwiema porcjami Ibupromu. mówię wam szczęście niepojęte! spacerowałem z jackiem po kazimierzu i wybieraliśmy prezenty dla dziewczyn nafaszerowani prochami. ja kupiłem wspaniałego czarnego kota pluszowego a jacek bransoletkę z plastykowymi brylantami. po zakupach siedliśmy w zbliżeniach na piwko. kot spoczywał grzecznie na barze. dostał imię od barmanki. mówiła że jest tak przystojny jak żan pol belmondo więc został belmondo.


10 komentarzy »

  1. Jaj zawsze zajerabiste foty!Po Kazimierzu sie dasaliscie na kacu?!Jest jeszcze ALCHEMIA (Knajpka) przy samym Jarmarkcie czynna?Oj bedac tam ostatnio, pamietam tylko ze zjawilem sie po zwiedzeniu Kazimierza okolo 15.00 a obudzilem sie na drugi dzien cos okolo tej samej porze gdzies bardzo daleko w jakims dziwnym mieszkaniu w ktorym nikogo nie bylo! Ucieklem spowrotem do Hotelu,ale niewiedzialem gdzie jestem i zatrzymalem TAXI…i do Hotelu jechalem jakas niecala godzine…ktos mnie wyszarpal w sina dal na jakas libacje;) I LOVE CROCOW 😉

    Komentarz - autor: Tomek — Kwiecień 6, 2008 @ 10:29 pm

  2. Tak patrze i patrze i …patrze! Walnales sobie nowa magiczna fyzurke? 😉

    Komentarz - autor: Tomek — Kwiecień 6, 2008 @ 10:31 pm

  3. jest alchemia jest. jarmark też jest. spoko okolice
    🙂

    Komentarz - autor: betko — Kwiecień 7, 2008 @ 11:23 am

  4. to z przyczepką kempingową i antenami satelitarnymi normalnie miszcz! uwielbiam takie:)

    Komentarz - autor: dawid — Kwiecień 7, 2008 @ 11:28 am

  5. Ejejeje-jee, fotka nr.11 wlasnie ta z satelitami i twoja aranzacja…to jak KRAFTWERK – „ja twoj sluga – ja twoj robotnik” 😉

    Komentarz - autor: Tomek — Kwiecień 7, 2008 @ 5:53 pm

  6. ależ zacne zdjęcia! będę bywać częściej!
    (fav: wystawa zabawek i deszcz anten satelitarnych)
    doprawdy doskonałe…

    Komentarz - autor: entelepentele — Kwiecień 7, 2008 @ 8:01 pm

  7. czyzby skany z nowego skanera?

    Komentarz - autor: ka3 — Kwiecień 10, 2008 @ 9:07 pm

  8. owszem, owszem, tak, tak, tak!

    Komentarz - autor: betko — Kwiecień 11, 2008 @ 6:03 am

  9. GDZIE JEST ZDJęCIE KOTA bELMONDO__??

    Komentarz - autor: urblank — Kwiecień 12, 2008 @ 6:53 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

