ordinary guy

Luty 5, 2011

prawie jak szpicbergen

Filed under: lca, lomo lca, trip — Tagi: , , , — betko @ 8:20 pm

przy okazji pobytu w Końskich odwiedziliśmy z brulionmanem ciekawe miejsce.

zdziwiliśmy się nieco, dotarłszy na szczyt. piękne widoki, bezkres lasu, chmury, pomieszane ze śniegiem, tak dziwnej konsystencji, że spoglądając w górę traciło się równowagę (naprawdę nie wiem jak to opisać).

jak zwykle ostatnio w Końskich coś mi się z kliszą dzieje i nie udaje mi się jej ani dobrze naświetlić ani wywołać. z pomoca jednak przychodzi technika cyfrowa. oto kilka zdjęć z tej spapranej kliszy:


k

3

k

k

k

k

k

k

k

k

k

k

k

k

pozdro leśniczy

6 Komentarzy »

  1. przynajmniej coś masz, ja zaniepokojony długością filmu właśnie sprawdziłem go w ciemni – zerwała się perforacja więc szpicbergen i dzisiejsze całe przedpołudnie jak krew w piach a udało mi się wczesać w takie miejsca… eh, zgubna analogowa miłość 😉

    Komentarz - autor: brulionman — Luty 13, 2011 @ 12:45 pm

    • o ja pierdole!

      kurwa to moja wina ;( musze jedna opracować jakiś lepszy, dokładniejszy sposób ładowania klisz.

      krrrrwa mać

      Komentarz - autor: betko — Luty 13, 2011 @ 1:04 pm

      • nie twoja wina, materiał nie wytrzymał a ładowałem go na mrozie pod sklepem naszego skośnookiego znajomego w Końskich, spieszyło mi się, na domiar złego dopiero poznaję to nowe body…
        shit happends, trzeba będzie tam wrócić i tyle 🙂

        Komentarz - autor: brulionman — Luty 13, 2011 @ 1:33 pm

  2. Rewelacyjne zdjęcia!

    Komentarz - autor: monochrome80iso — Marzec 29, 2011 @ 5:42 pm

    • ciesze się ze się podoba 🙂
      pomimo że efekt daleki od zamierzeń…
      pzdr

      Komentarz - autor: betko — Marzec 29, 2011 @ 5:49 pm

  3. […] już tam kiedyś byliśmy, ale w zimę. tym razem pojechaliśmy na jesieni i z sierżantem Tomaszem. […]

    Pingback - autor: stara góra « ordinary guy — Listopad 8, 2011 @ 8:06 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

